Jak vylepšit obsah na stránce O nás

  • Místo klasického představení společnosti vyprávějte příběh. Řekněte, proč jste se rozhodli dělat svou práci, jak jste se k tomu dostali a co se přihodilo dál. Zajímavě to dělá například Johnnie Walker. Pár tipů o psaní pro stránku O nás najdete ve článku The Story Is The New About Page.
  • Na začátku stránky stručně představte firmu a její služby – „Kdo jste“„Co děláte“„Jak to děláte“ a „Proč jste nejlepší“. Dokažte, že jste spolehlivá a solidní firma. Místo superlativů používejte jako argumenty fakta, historii, reference a čísla.
  • Buďte struční, ale dostatečně důvěryhodní. Zároveň se snažte být originální, nudných klišé je všude dost.
  • Výzva k akci patří i na stránku O nás. Může to být odkaz na reference, formulář pro přihlášení newsletteru, odkaz na RSS blogu, poptávkový formulář, kontaktní údaje nebo třeba výzva ke sledování na sociálních sítích.
  • Sepište zajímavosti o firmě a vyberte 5 nejlepších. Pokud máte zajímavá čísla o firmě, zveřejněte je. Třeba za kolik minut průměrně odpovíte na dotazy klientů nebo jak rychle stihnete založit hosting novému zákazníkovi.
  • Do sekce Náš tým přidejte skutečné fotografie zaměstnanců. Nebojte se podrobně představit členy týmu a ukázat jejich zájmy. Uživatele totiž může zajímat, zda máte dostatek UX analytiků, jaké mají zkušenosti nebo zda budete stačit i na rozsáhlejší zakázky. Ukázat můžete také fotky kanceláří, sídla, zasedačky nebo třeba celého týmu.
  • Pochlubte se zmínkami v tisku, poskytnutými rozhovory (včetně odkazu) a články o firmě. Můžete přidat také odkazy na blogy zaměstnanců a on-line nástroje, které jste vytvořili nebo používáte.
  • Dokažte, že je firma skutečná a máte co nabídnout – s tím vám pomůžou reference, případové studie, doporučení od zákazníků, seznam získaných certifikátů/ocenění, přehled absolvovaných školení, statistiky („Za rok 2009 jsme na stránky zákazníků přivedli 20 000 uživatelů“), aktuálně vygenerovaná čísla (jako to má např. Tumblr) nebo třeba přehled vydaných publikací.
  • Stránka O nás je ideální místo, kam můžete přidat jednoduchou infografiku nebo video. Můžete také zmínit nejvýznamnější klienty a vybrané články na blogu.
  • Pokud podporujete nějakou neziskovou organizaci, uspořádali jste konferenci, vytvořili tematický web, píšete oborový blog nebo zastáváte nějaké neobvyklé (v dobrém slova smyslu) postoje k životu a práci, napište o tom jednu dvě věty.
  • Nezapomeňte texty přizpůsobit svému zaměření a cílové skupině. Sekce O nás na stránkách nezávislého profesionála bude vypadat jinak než na webu firmy, řemeslníka, start-upu nebo e-shopu. Pěkné příklady uvádí Honza Ambrož ve svém článku. Zkuste se zamyslet, jaké informace budou lidé na stránce O nás hledat.
  • Nečtěte další články na téma jak psát pro stránku O nás. Skutečně užitečných rad je málo a většinu jste si právě přečetli. Raději se inspirujte třeba na webu bestaboutpages.com a ukládejte si stránky, které vás zaujmou.