Místo klasického představení společnosti vyprávějte příběh. Řekněte, proč jste se rozhodli dělat svou práci, jak jste se k tomu dostali a co se přihodilo dál. Zajímavě to dělá například Johnnie Walker. Pár tipů o psaní pro stránku O nás najdete ve článku The Story Is The New About Page.
Na začátku stránky stručně představte firmu a její služby – „Kdo jste“, „Co děláte“, „Jak to děláte“ a „Proč jste nejlepší“. Dokažte, že jste spolehlivá a solidní firma. Místo superlativů používejte jako argumenty fakta, historii, reference a čísla.
Buďte struční, ale dostatečně důvěryhodní. Zároveň se snažte být originální, nudných klišé je všude dost.
Výzva k akci patří i na stránku O nás. Může to být odkaz na reference, formulář pro přihlášení newsletteru, odkaz na RSS blogu, poptávkový formulář, kontaktní údaje nebo třeba výzva ke sledování na sociálních sítích.
Sepište zajímavosti o firmě a vyberte 5 nejlepších. Pokud máte zajímavá čísla o firmě, zveřejněte je. Třeba za kolik minut průměrně odpovíte na dotazy klientů nebo jak rychle stihnete založit hosting novému zákazníkovi.
Do sekce Náš tým přidejte skutečné fotografie zaměstnanců. Nebojte se podrobně představit členy týmu a ukázat jejich zájmy. Uživatele totiž může zajímat, zda máte dostatek UX analytiků, jaké mají zkušenosti nebo zda budete stačit i na rozsáhlejší zakázky. Ukázat můžete také fotky kanceláří, sídla, zasedačky nebo třeba celého týmu.
Pochlubte se zmínkami v tisku, poskytnutými rozhovory (včetně odkazu) a články o firmě. Můžete přidat také odkazy na blogy zaměstnanců a on-line nástroje, které jste vytvořili nebo používáte.
Dokažte, že je firma skutečná a máte co nabídnout – s tím vám pomůžou reference, případové studie, doporučení od zákazníků, seznam získaných certifikátů/ocenění, přehled absolvovaných školení, statistiky („Za rok 2009 jsme na stránky zákazníků přivedli 20 000 uživatelů“), aktuálně vygenerovaná čísla (jako to má např. Tumblr) nebo třeba přehled vydaných publikací.
Stránka O nás je ideální místo, kam můžete přidat jednoduchou infografiku nebo video. Můžete také zmínit nejvýznamnější klienty a vybrané články na blogu.
Pokud podporujete nějakou neziskovou organizaci, uspořádali jste konferenci, vytvořili tematický web, píšete oborový blog nebo zastáváte nějaké neobvyklé (v dobrém slova smyslu) postoje k životu a práci, napište o tom jednu dvě věty.
Nezapomeňte texty přizpůsobit svému zaměření a cílové skupině. Sekce O nás na stránkách nezávislého profesionála bude vypadat jinak než na webu firmy, řemeslníka, start-upu nebo e-shopu. Pěkné příklady uvádí Honza Ambrož ve svém článku. Zkuste se zamyslet, jaké informace budou lidé na stránce O nás hledat.
Nečtěte další články na téma jak psát pro stránku O nás. Skutečně užitečných rad je málo a většinu jste si právě přečetli. Raději se inspirujte třeba na webu bestaboutpages.com a ukládejte si stránky, které vás zaujmou.
2 komentáře u „Jak vylepšit obsah na stránce O nás“
Pingback: Co by měly obsahovat stránky: Úvod, Kontakt a O nás | Včeliště.cz
Pingback: 50 způsobů, jak proměnit obyčejný blog v generátor zakázek: část první | Neoriginální blog