Doporučená literatura pro začínající copywritery

Knihy

Články

Videa

Inspirace

Nestačí přečíst stovky článků a deset knih o copywritingu. Zahraniční experti tráví 40 % svého času studiem práce ostatních copywriterů, 40 % rešeršemi a zbylý čas samotným psaním.

Inspiraci hledejte kdekoli. V seriálech, vyprávění přítelkyně, hudbě, časopisech, komiksech, staré literatuře, na stránkách konkurence, rozkvetlé louce, při západu slunce, sekání trávy, prohlížení reklam v novinách apod. Neopisujte, ale inspirujte se.

Pokud vám nějaký nápad přijde dostatečně zajímavý, zapište si ho. Pro tyto účely používám Evernote a blok Oxford Essentials A5. Do Moleskinu se toho vejde málo.

Článek byl publikován dne 4. 3. 2013 v kategorii Začínáme. Autor: Martin Tomčík