UX analýzy, audity a optimalizace

Postarám se o průběžné zvyšování výkonu vašeho e-shopu bez nutnosti navyšovat rozpočet na reklamu. Pomáhám klientům zvyšovat konverzní poměr, počet objednávek, průměrnou hodnotu objednávky (AOV) a dlouhodobou hodnotu zákazníka (CLV). Cílem je maximální využití návštěvníků, kteří už na web přicházejí.

  • Soustředím se na analýzu uživatelského chování, optimalizaci nákupního procesu, vylepšení struktury webu, zjednodušení cesty k objednávce a strategickou práci s obsahem, produkty nebo personalizací.
  • Cílem je odstranit překážky v nákupu, zvýšit důvěru zákazníků a povzbudit je k větším a opakovaným nákupům.

Tato služba je ideální pro e-shopy, které chtějí růst efektivně – bez dalších investic do placeného marketingu, ale s důrazem na chytrou optimalizaci a dlouhodobou návratnost.

Certifikace a členství

Jsem Shoptet partner

Jsem členem české Asociace UX