Nejdůležitější den v životě webového analytika

Pěkné a relativně přehledné rozhraní Google Analytics vypadá jako reklama na štěstí. Stačí letmé seznámení a za chvíli už můžete nadřízeným nebo klientům posílat chytře vypadající grafy. Google Analytics tak v lidech vytváří falešnou představu, jak jednoduchá je webová analytika. Sám nejsem výjimkou, a tak mě napadlo zajít na pokročilejší školení tohoto nástroje. Pokračovat ve čtení »



Co jsem si odnesl z Copycampu 2013

  • O využití psychologie v copywritingu se příliš nepíše. To ale neznamená, že není důležitá. Ve skutečnosti je to přesně naopak.
  • Inspirujte se v offline kampaních (http://galeriereklamy.mediar.cz) a uživatelském testování (http://www.abtests.com).
  • U web copywritingu je důležitá poctivá analýza cílové skupiny. Uživatelé mají rádi detaily a ocení je (geniální je příklad z instalátoru CSS Hat „S láskou pro vas@email.cz“). Pokračovat ve čtení »


Desatero pro copywritery

  1. Budeš ctít cílovou skupinu a její požadavky. Vyhledávače patří až na druhé místo. Podrobně se seznámíš se zadáním, tématem i potenciálními zákazníky.
  2. Cti všechna základní pravidla web copywritingu a způsob, jakým uživatelé skenují (čtou) texty na internetových stránkách.
  3. Neuspěcháš rešerše, copywriting ani korektury. Každý text má uzrát a odležet alespoň krátkou chvilku. Pokračovat ve čtení »